طراحی سایت / طراحی های سایت

طراحی سایت / طراحی های سایت

ویژگی های یک طراحی سایت خوب چیست؟

در واقع طراحی وب فرآیند ایجاد وب سایت است. این شامل چندین جنبه مختلف از جمله چیدمان صفحه وب، تولید محتوا و طراحی گرافیکی است. در حالی کهاصطلاحات طراحی وب و توسعه وب اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، طراحی وب از نظر فنی زیرمجموعه ای از دسته وسیع تر توسعه وب است.

طراحی سایت

آیا طراحی وب سخت است؟

اگر قصد طراحی وب سایت را دارید، احتمالاً اگر می خواهید توسعه وب را یاد بگیرید، این سؤال را از خود پرسیده اید. خوب، من فکر می کنم می توان گفت که شما تنها نیستید.هر کسی که می خواهد یک طراح وب شود می خواهد بداند که آیا این تصمیم درستی است یا خیر. آنها همچنین می خواهند بدانند تسلط بر مفاهیم طراحی وب سایت چقدردشوار است و آیا این کار انجام شدنی و مفید است یا خیر.

طراحی های سایت / طراحی وب سایت

وب سایت ها با استفاده از زبان نشانه گذاری HTML ایجاد می شوند. طراحان وب صفحات وب را با استفاده از تگ های HTML ایجاد می کنند که محتوا و ابرداده هر صفحه رامشخص می کند. چیدمان و ظاهر عناصر در یک صفحه وب معمولاً با استفاده از CSS یا شیوه نامه های آبشاری تعیین می شود.بنابراین، اکثر وب سایت ها شامل ترکیبی از HTMLو CSS هستند که نحوه نمایش هر صفحه در مرورگر را تعیین می کند.برخی از طراحان وب ترجیح می دهند از صفحات کد استفاده کنند (تایپ کردن HTML و CSS از ابتدا)، در حالی که برخی دیگر از ویرایشگر "WYSIWYG" مانند Adobe Dreamweaverاستفاده می کنند. این نوع ویرایشگر یک رابط بصری برای توسعه طرح بندی صفحه وب ارائه می دهد و نرم افزار به طور خودکار کدهای HTML و CSS مناسب را تولید می کند. یکی دیگر از روش های محبوب برای طراحی وب سایت، سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا جوملا است.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : پنج شنبه 9 دی 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: